Saturday, May 19, 2012

Beronggeng

Assalammualaikum

Hai. Sihat tak? Aku happy sangat sekarang ni. Hati semakin tenang. Jiwa semakin terisi. Alhamdulillah Terima kasih Allah :')

Oh okay sekarang kan cuti so masa untuk berjalan dan bertemu my friends. Ahhhhh rindu sangat tauuu. So dapat lah jumpa Yana dengan Abby. Iela takde sebab tak cuti lagi. hmm takpe sayang, kau cuti kita keluar k k :)





Dan semalam dapat jumpa Abby sekejap. Yela ahad dia dah nak balik KL, naik sem baru. Good luck wei. Thanks bagi aku happy. Aku happy gileeeeeeeeeeeeeeeee :)











Aku bersyukur dikurniakan ramai kawan yang baik dan setia dengan aku. Ya Allah, jangan tarik mereka dari aku. Aku sayang korang sangat. Di masa2 aku perlukan korang, korang selalu ada. Aku akan jaga persahabatan ni baik2 :')

Wassalam

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)