Tuesday, May 8, 2012

Berjalan

Assalammualaikum

Hai. Okay sorry lama tak update kan? ceh bajet orang baca je blog aku kehkehkeh oh sebenarnya kan takde mood nak update sebab takde kamera canggih kita nak amik gambar kalau pergi mana2. So sad kannn sobss. Sebenarnya tak lah canggih, cuma kamera fon je hihi. So maksudnya kena ada fon baru lah kan kan kan? Tengok lah ni. Memandangkan fon kadang2 je penting, ingat nak beli kamera je.

Berbalik kepada niat asal untuk post ni. Nak post pasal hari2 yang ohh by the way, aku cuti sem sekarang ni. Aku ada bagitau ke belum ek? Belum kot. Belum belum. So hari2 yang indah tanpa kelas aku isikan dengan berjalan2 beronggeng hihi. Ni ronggeng halal k. 26hb haritu aku pergi KL. Buat medical check up untuk jantung. Then stay lah lama sikit dua tiga hari kan. Aku pergi dengan keluarga lah. Tak lah semua. Adik aku sorang je ikut dengan makcik aku dan ibu bapa aku.

Lepas ke IJN lepak jap rumah sedara. Esoknya baru lah berjalan2.

Aku: Ayah, kakak teringin tau nak pergi Putrajaya.

Ayah: Jauh kot kak dalam 1 jam gitu.

Aku: Tak lah, kakak cakap je.

Tiba2 esok pagi, semua bangun awal dengan aku2 sekali sebab nak pergi Putrajaya. Aku pun dengan girang dan gembira pergi lah bersiap dengan gagahnyaaaaaaaaa hhihi. Sayang Ayah muah muahhh

 She is my mom, my bestties forever :')

 I love them both. I can't imagine me witout them, my parents :')



 Dah lah gemuk, pendek pulak tu -,-


 With my youngest brother and my little cousin

 They are sweet couple that I ever met :')


 Adik aku :)

Alhamdulillah check up okay dan doktor pun okay hihi.

kbye
salam :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)