Saturday, February 25, 2012

Sahabat, kawan, teman

Assalammualaikum

Hai hoi heiiii. Kita kat rumah ni :)))) Suka sangat ni kat rumah. Rindugile okay dengan family. Ecehh macam lah jauh sangat rumah -,-

Kali ni aku nak bercakap apsal kawan. Alhamdulillah, sem ni aku rasa aku sangat bertuah.Yela, kalau dulu banyak hati orang aku nak jaga. Bila aku jaga, hati aku pulak takde siapa nak jaga. Maksud aku kawan tu lah. Ada hikmah aku kehilangan kawan yang tak berguna tu. Sebabnya aku dapat kawan yang lagi baik/ Takdenye cakap2 belakang, takdenye mengutuk sesama sendiri dan merendahkan kawan sendiri. Takde!

Aku selesa macam ni. Selesa sangat. Nak belajar pun senang :)))) Kawan sekarang ni bukannya nak kena beronggeng 24 jam. Bila dah sama2 stress belajar baru lah keluar ke mana2 lepaskan stress. Kalau dulu? Malas lah nak cakap kannnn.

Ada sebab Allah hilang kan orang dalam hidup kita. Then dia datang kan pelangi indah. Pelangi yang tak jemu ada bersama kita. Takkan aku nak sia2kan? Takkan. Aku bahagia macam ni. Kawan biar ramai macam mana pun tapi nak rapat, aku kena hati2 takut pisang berbuah dua kali :)

Untuk diri sendiri juga. Aku pun ada salahnya. Ada silapnya aku ni. Tapi aku berusaha jadi seorang manusia dan kawan yang baik. Inshallah :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)