Monday, December 26, 2011

Shila Amzah

Assalammualaikum

Admire her


Tak tahu lah dari dulu lagi masa dia nyanyi lagu yang Kau Teristimewa tu memang dah minat dia dah. Suara dia peh peh peh aku suka lahh. Lagi lah sekarang ni, compose lagu, main alat muzik. Aku admire kat dia :) Nak jadi macam dia bolehhhh? hihi



Sedap kan kan kan? Tapi kita mampu pakai gitar jeee. Kita tak reti lah keyboard ni. Tapi kita akan belajar okayyy hihi

So always support her :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)