Sunday, December 18, 2011

Eh eh

Haa macam ni lahhh
Dah mula dahhh

Alaa rasa yang dulu2 tuuuu
alaa yang rasa suka tuuu
Haa tu lahhh
Suka orang lahh

Haa macam ni lahhh
Suka memanjangggg

Tak payah nak suka sangat dot, kang menangis pulakkk

Alaaa sekali ni je nak rasa sukaaaaa

Dia message goodnight pun aku dah senyum memanjang
Dah kenapa Dottttttttttttt -,-

Alaa yang penting aku suka lahhh :))

Cara dia pandang aku
Pehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Gua cair siaaaakk

Eh aku suka jee taknak lebih2 pun

Tapi serious lahhh
Ini lah baru aku rasa suka sangat dekat someone lepas setahun lamanya hihi
Tragis kan ayat? Minta pelempang hihi

Eh eh aku nak cerita jugakkk
Eh eh masa aku gabra kan dia lah yang tenang kan aku dengan ayat simple dia jee
Pehh memang aku cair. Sumpah! :))))))))

Dia simple
Ramai yang minat dia weiii
Tapi siapa tak kenal dia mesti kata dia sombonggg
Tapi tak ponnnnnnnnnnnnnnnn

Dia SIMPLE

Tu yang buat aku suka

Kalau tengok dia main gitar
Pehhhhhhhhhhhhhh
Pehhhhhhhhhhhhhh

Gua cair gua cairrrrrrr HAHA

Nak senyum lah macam ni :))))))))))))))))))))))

p/s: You are the music in me :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)