Friday, December 9, 2011

Bakal Bermula

Assalammualaikum

Haii. Lama gua tak update blog ni. Rasa rindu menerjah2 masuk dalam sanubari. Ahh ayat aku tak boleh blahhh HAHA -,- Sorry lah aku dah lama tak update. Ceh macam ada je orang nak tahu pasal aku kan. Bajet artis gua nihhh hahahha Ah lantak lahhhh

Semester ni pening lah dodol! Nak buat itu ini, nak plan itu ini. Haihhh rasa macam give up pun ada. Macam tak confident. Dah sem 4 baru rasa nak confident aku nihhh HAHA Tak lah. Kadang2 jee. Certain2 part tu je. Yang lain okayy. Memang sem ni nak buat yang terbaik. Bukan sem ni je, dah banyak sem aku cakap nak buat yang terbaik tapi mungkin takde hasil lagi. Memang lah bingit sikittt -,-

Oh memandangkan sem ni aku memang busy. Aku join beberapa aktiviti kat kampus dan juga menceburkan diri dalam satu kelab kesenian. Bunyi macam bajet kannn hihi. Tak lahh. Saja nak cakap kannn. Study sememangnya nombor satu lah dan dalam banyak2 hal aku utamakan yang penting ni. So sebelum buat apa2 assignment memang kena siapkan dulu ataupun ulangkaji mana yang patut dulu sebelum buat benda lain. Waktu beronggeng memang sengaja dihadkan. Syukur lah duit dapat simpan sikit.

Korang nak tau tak, memandangkan aku on diet sekarang ni untuk menguruskan badan yang sedia lebar ni, duit makan aku pun tak tersentuh so dapat lah simpan untuk masa akan datang. Mana tau nak shopping nanti ke ada vacation ke kannn hihi. So korang kalau nak kumpul duit ke menabung ke, diet lah dengan baik. Untung2 badan boleh kurus kannn hihi

Yeahhh masa yang di tunggu2 akan tiba. Masa dan bulan yang stress akan tiba. SEMESTINYA! Sekarang ni pun banyak kerja yang menanti tauuu. Macam tu lah kalau menuntut ilmu kan :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)