Friday, November 4, 2011

Pencarian Blog Follower Bawah 500


Assalammualaikum

Hai. mesti terkejut kan sebab aku mana lah pernah join pencarian2 ni. So untuk permulaan aku tertarik dengan contest ni dan teringin jugak nak join. Tanpa rasa segan dan silunya aku join je. Macam menarik :) Yela follower pun ciput so nak minta simpati lah ni meramaikan follower sayeeee hihi. So siapa yang senasib dengan aku tu meh ler join contest ni. Yang dah paling ramai follower tu sila jealous :)

Due date 12.November.2011 jam 2 petang

4 comments:

missp0tpet said...

sy follow awk yea..
=)
dtg dri segmen yg sme..

Adik ChoChopper said...

Yeah! Adik Chopper Follow Sini! =)..
Dari Segmen Yang Sama! ^_^..Follow Adik Jugak k? =)

JUM JOIN CONTEST ADIK!


http://itikjahat.blogspot.com/2011/11/contest-pilih-watak-kartun-anda-yang.html

Cik Eykaa said...

follow blog comel ni dr segmen yg same :)

wanie wonek said...

singgah n follow sini

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)