Saturday, June 11, 2011

Yeah!KL GANGSTER

Assalammualaikum

Hoiiii Penat ni wei baru pulang ke rumah nihh hihi Lepas beronggeng ni dengan iela kawanku dunia akhirat yang layankan je kehendak aku harini. Okay la tu hihi Ohh actually memang dah berjanji nak keluar dengan iela dan dia ajak kawan dia Riduan sekali. So bertiga la kami pergi.

Oh sampai je cs aku dengan berlari2 anak menuju ke Cathay Cineplex untuk membeli tiket KL GANGSTER yang memang aku nak tengok sejak trailer dia yang pertama keluar. Yela takut sold out sebab semalam dah sold out dah tiketnya. Mana boleh tiket wayang sold out. Ada yang sabotaj nih hihi


So dengan bangganya dapat juga aku beli tiketnya dengan hati yang girang ria dihari raya hihi. So jalan2 dulu cuci mata sebelum masa sampai kan. Usha2 dulu kedai yang indah2 dan cantik2 hihi. Then tiba la pukul 4.30 yang dinantikan. Masuk awal ni sebab takut terlepas. Sebelum ni masuk masa cerita da suku jalan hihi


Tu diaaaa Kenapa abg jijan matiiiiiii sob sob Ok best la cerita ni kalau nak dibandingkan dengan kongsi. Maybe genre dia lain kot. Ok yang penting banyak kali jugak aku pengsan kejap bila Malik a.k.a Aaron Aziz muncul. Pehh taknak macam hensem pulak Aaronnnn Pengsan jap hihi Abg jijan pon tak kurang hebatnyee Menghiburkan. So cepat la tengok yee. Rugi tak tengok :)

Apa lagi lepas tu shopping time laa hihi Aku cuma beli sandal and wedges je la dua pasang. Dua pasang RM30 you ollss. Siapa nak kasi tuhh. Murah gila babs. Apa lagi aku tak lepaskan peluang hihi Dah penat berbelanja tu lepak jap makan TOKAYAKI *tak tahu la betul ke tak eja nih bersama iela tersayang sebelum balik. Memang bergosip dan bercerita panjang la kann hihi Bila bercerita, nampak orang, tengok itu ini aku mesti cakap kat iela Eh macam F laa lepas tu dah tersedar mesti cakap Eh dah kenapa aku ni semua dia -,-' Cerita apa pun la mesti ada je aku nak samakan dengan dia. Teman iela tadi beli baju untuk bf dia. Aku tolonglah pilihkan then biasalah aku akan cakap benda yang sama tu -,-' So korang boleh fikirkan. Iela memang ketawakan je lah aku bila aku tersedar. Siot Iela. hihi Then mulalah dia berceramah kejap hihi Nampak banyak baju lelaki yang cantik2 tadii Kalau lah ada bf dah lama aku belikan. Yelaaa dulukan tak berapa nak ada money kan so cuma tunggu je orang nak bagi hadiah hihi

Betullah. Aku rindukan dia sangat :') Kenangan je lah yang buatkan aku feel better.

Btw, thanks iela sebab melayan aku satu hari ni dan Riduan pun thanks jugak sebab kasi kita naik kereta awak tu. Next time keluar lagi okay :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)