Wednesday, June 1, 2011

Sudah bermula

Assalammualaikum

Haiii <--- Ni la perkataan yang selalu aku cakap bila masuk je dalam dorm dengan gaya gedik2 santai gituu HAHA Ok sem baru dah start dah dan aku baru je menjalani beberapa kelas yang tak berapa nak lama sangat la kan, berapa minit je dah habis.Al maklum la baru bermula kan.

Best la dorm aku kali ni. Budak junior pun baik dan semua boleh masuk kepala. Best best :) Dan aku pun takkan la tak balik rumah kannn Mesti balik kalau ada kesempatan. Nak nak bila weekend hihi Haishh ada jugak yang mempertikaikan kelayakan aku dapat kolej nih. Ohh aku bukan apa, aku tak kisah la korang nak kata apa pun tapi REZEKI kan masing2. Mungkin la rezeki aku dapat kolej walaupun rumah jauh gile kann actually dekat hihi Kannn Aku pun tak sangka la dapat sebab bagi aku kalau dapat Alhamdulillah la kan kalau tak dapat takpe la, takde rezeki macam tu la. Masing2 kannn

Alamak ada junior aku minat laa HAHHA alaaa saja terminat kann minat jeee bukan lebih punnn HAHAH alaaa aku suka tengok dia. Tengok jeee bukan apa punnnn

Pehh taknak macam boring pulak kan aku dengan ida je yang dapat kolej memang tiap2 malam lepak dengan dia je la. Kalau ada pun ajak ler si Rien kan lepak sama. Masing2 punya geng duduk luar so memang merintih sedih hati pilu la kannn HAHAH Ramai part one yang duduk kolej so memang kaum mereka je yang banyak. Alaaa macam masa aku part one dulu la kannn Penuh je muka junior kannn hihi So sama je laaaa

Ok la aku nak on call dengan someone ni :) nanti aku update lagi okayyyy mmmuuuaaahhhhh!

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)