Tuesday, June 7, 2011

Aku dah mula kelas erkk

Assalammualaikum

Ambooii mana boleh penat sangat nihh Boleh pengsan kalau hari2 macam nihh Ceh ceh alasan dot. Ntah la aku macam penat je. Cepat je penat. Ada la tu kan sebab2nya yang aku tak tahu hihi Ohh actually aku nak cerita pasal semester ketiga ni yang dah pun bermula. Entry lepas tu pasal yang belum bermula kan, entry ni pasal semester yang dah bermula.

Serious aku macam excited gile la kan nak mulakan sem nihh Yela orang DL kannn *tangan ke bahu mata pandang atas. First week macam heaven sikit lah sebab kelas 5 sampai 10 minit je then dah habis wee~~ memang suka lah. Bukan suka sebab apa kan suka sebab aku memang tak boleh blah mengantuk bila lec terangkan pasal tajuk2 yang akan belajar. Pehhh ngantok betul mata guaaaa HAHA

Semua lec best la ada la satu lec ni aku tak suka cara dia ajar tapi kita as student kena lah usaha sendiri kan untuk maintain kan prestasi. So aku tak amik port sangat lah. Aku paling suka subject MGT162 sebab Madam Zue ajar best sangatttt Tak boring tak ngantok and dia suka bercerita. Memang first kelas je dia dah tahu nama aku pehhhh Terus melekat la nama aku ni kat kepala dia hihi Tapi aku tak kisah sebab aku suka lec ni. Best!

Kebanyakan lec aku dah pernah jumpa dan belajar dengan diorang so takde banyak masalah sangat. Cuma tu lah walaupun rumah dekat la kan tapi rindu kat family tu tetap ada dan aku rasa macam nak balik rumah selalu jee Haishh Meh nangis ramai2 T_T

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)