Thursday, May 19, 2011

Macam ni la memang

Kadang2 rasa bahagia tu sekejap je

Sikit je masa bahagia

Tuhan bagi la aku bahagia dalam masa yang lama

Macam tu la

Bila diperlukan baru mencari

Bila tak diperlukan memang dibuang saja

Betul la memang

Takde siapa lagi yang boleh ada dalam hati ini lagi

Memang betul lah

Haishhh

Tiba2 rindukan dia

Macam tak patut je kan

Tapi itu la aku

Bila macam ni aku teringatkan dia

Dia tak pernah tinggikan suara dia pada aku

Lagi la nak kasar dengan aku

Haishhh

Mula la ni aku teringatkan dia

ALLAH! BAGI DIA PADA AKU BOLEH?

Ecehh hahahah

Jangan berangan setinggi langit la

Tak mampu aku nak gapai pun kann

Haishh

Bestnya tengok mereka2 bahagia

Sampai ada yang lupakan aku

Takpe laa

Gua ok laaa

Asal semua bahagia

Gua sedih sorang2 takpe :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)