Friday, May 27, 2011

K.A.W.A.N

Assalammualaikum

Kawan lagi kan. Memang pasal kawan je kan. Ada yang bosan tak? Nanti laaa Jangan bosan dulu sebab aku nak bercerita pasal kawan ni.

Serious aku tak memilih bila berkawan. Semua aku kawan dan aku akan sayang. Semua aku sayang. Aku sayang semua kawan2 aku. Aku pun akan sedaya upaya adil dalam berkawan. Ambooi macam kahwin empat pulak HAHA Macam time aku keluar dengan ni dan ini dan ini. Aku faham bila kadang2 kawan aku tu nak keluar dengan aku je dan taknak orang lain yang dia tak kenali ada. Masa tu juga aku akan buat keputusan yang takkan kecilkan hati mana2 pihak.

Kadang2 memang susah jugak nak puaskan hati orang tapi aku akan cuba untuk kawan2 aku. Aku kan manusia lemah dan tak semua orang puas hati dengan apa yang kita buat. Tapi aku peduli apa. Aku akan buat yang terbaik dan lantak la siapa yang tak puas hati. Asalkan aku dah adil dan tak ketepikan sesiapa punnn Aku sangat hargai kehadiran kawan2 ini. KORANG MEMANG AWESOMEEEE ni yang buat aku nak nangis tersedu2 sambil buat muka comel nihh HAHA

To all my friends
 Thanks for the shoulder that you all give when I need someone. Thanks to shine my life.
 Thanks because you all have thought me how to live.
Thanks to make me smile when I almost forget about it
Billion thank friends
I love you soooooo much :')
Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)