Sunday, May 1, 2011

Jom bergembira bersama :DD

Assalammualaikum

Kan dah habis exammmmmmmmmmmmmmm best sangattttttttttttttttt jom lompat2 yeah2!!HAHA.Tak payah nak suka sangat dot,result belum keluar.Ohh okayy =='' DEKAN DEKAN DEKAN :)

Tajuk diatas cuma nak menyembunyikan keresahan dihati laa hehe Takde la orang perasan sangat kan.Ohh da start cuti sem dan berazam nak amik lesen yang telah lama tergendala dan baru kini rasa mahu mengambil lesen sebab niat dihati sem depan taknak duduk ostel laaa nak ulang alik jee hee So ready tu amik lesen =='' Buat2 tak takut jeeee ==''

Boleh kan kalau kali ni nak bermadah sikit HEHE *dah diam jangan ketawa lagi

Semakin hari aku semakin dewasa dan semakin hari juga aku jumpa pelbagai jenis ragam orang.Perkara itu merupakan permulaan hidup aku sebenarnya.Susah nak puaskan hati semua orang.Ada yang taknak mengalah.Ada yang taknak mengaku kesalahan diri dan ada juga yang tak habis2 dengan dendam dihati.Please laa yang lepas tu lepas tak payah jadikan kulat dalam hati tu.

Aku memang rindukan dia.Mesti dia dah habis exam jugak kan.

Tadi kak long ajak balik kampung.Rasa macam berat je nak ikut.Balik je kampung teringat teringat teringat.Haishh.takde benda lain ke dot oii.

Ayah asyik tanya 'kakak bila nak ada boyfriend?'

Ohh soalan berani mati yang maksimum ayah nih.Sporting sangat ni kann =='' Sorry ye ayah,kakak nak belajar,kerja dan kaya dulu dapat bagi semua kat family then baru la nak fikir semua tu. *tapi tak macam nanti aku jadi andartu keeee HAHA

Da lama rasanya blog aku yang comel ni takde gambar kan untuk dihidangkan kepada anda semua.Takpe,cuti yang ada ni akan aku gunakan untuk mengumpul seberapa banyak gambar ketika aku beronggeng sebab EXAM dah habis HEHE Jangan nak riak sangat dot exam da habis *hishh teriak laaa

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)