Wednesday, May 4, 2011

Gua dapat award siaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Assalammualaikum

Ambooooii banyak pulak contest aku join ek.hehe.Yela untuk mengisi masa lapang ni baik aku layan kan je kannn hehe Ni pasal award. Award untuk blogger. Amboooiiii follower baru ciput da dapat award aku ni. HAHA Kak Rai yang tag aku ni dan aku sangat berterima kasih sebab tag aku yeeeeee ==''

Meh tengok!


Here are rules to abide accepting this award :
1. Post linking back to the person that gave you the award
2. Share 7 random things about yourself
3. Award 15 recently discovered blogs(ni tak buat takpe kann.hehe)
4. Drop them a note and tell them about it

Okay aku kena ceritakan pasal diri aku? Mak aiii bukan senang ni aku nak cerita kat orang ni. So sebab kak Rai yang disayangi boleh la aku cerita sikit pasal aku kannn

1. Aku sangat addict dengan angklung. Aku memang suka gila dan minat sangat dengan permainan angklung ni. Masa sekolah menengah dulu la aktif sangat dengan main angklung ni. Angklung ni sejenis alat muzik yang dari buluh tu. Cuma goncangkan je da boleh terhasil bunyi. Aku minat sangat sampai bila dapat not untuk sesuatu lagu tu tak sampai 30 minit aku da boleh hafal dan boleh cari rentak untuk angklung tu. Lebih kurang 20 lagu aku da berjaya mainkan dan sampai sekarang not2 tu aku ingat. :)

2. Aku ada penyakit. Tak tahu la samada boleh sembuh ke tak sebab sampai sekarang pun aku still under treatment. Dan doktor kata penyakit tu boleh effect masa aku bersalin kelak. Aku sangat takut dan macam taknak kahwin je bila dengar tu hehehh. Sakit apa? Biar la aku je tahu okayyyy :)

3.  Dulu masa kecik2 aku dilahirkan dengan kepala yang tanpa rambut dan suara yang serak dan sukar untuk bersuara. So orang dulu2 kan suka tukar2 nama kan, nenek aku pun panggil la nama yang aku sendiri tak suka iaitu BEDAH. Taknak lagi hot ke nama tu nekkkkkk Bagi la yang meletup lagiiiii =='' Terus je aku ada suara dan tumbuh rambut bila nenek panggil nama tuu. Sampai sekarang okay nenek aku je yang panggil hishh ==''

4. Gua sangat benci LIPASSSSSSSSSSSSSSSSS Boleh pengsan kalau tengok. Baru tengok je nak pengsan kalau dia datang hampir lagi la aku rasa macam nak bunuh diri.melampau.HAHA

5. Sangat suka nangis. Nak kata aku cengeng la tuuuu DAH DIAM SEMUA!! Aku marah aku nangis. Aku sedih aku nangis. Aku happy aku nangis. Aku geram aku nangis. Semua la aku nangis. So memang murah sangat air mata ni kann Nampak je brutal tapi kuat nangis kannn Ahhh peduli apa akuuuuuuu :)

6. Gua boleh menangis siaaaa bila bercerita pasal ibu bapa. Nak cakap aku penyayang la ni kannn ehehehh Takde laaa sikit2 ada laaaa hehe Betul laaa aku sangat tersentuh bila bercakap tentang itu. Semua benda aku boleh accept bila bergurau. Orang nak kata aku gemuk,bodaoh ke apa ke boleh tapi jangan la bergurau pasal ibu bapa. Boleh buat aku menyirap ke tahap yang tidak dapat diselamatkan.hehehh

7. Tolong jangan menangis sebab aku tak tahu macam mana nak handle bila orang menangis depan aku. Aku akan speechless sambil mengurut belakang insan itu untuk menenangkan dia yang aku rasa makin bertambah menangis bila aku buat macam tu.hehehh.Selalu aku cuma cakap ''sabar je okayy.doa banyak2'' itu je la ayat keramat yang aku akan kata. Sebab aku speechless laa.hehe. Lagi satu untuk orang yang suka merajuk tu,tolong la jangan merajuk dengan aku sebab jangan harap la aku nak pujuk kannnn.HAHAHA

So itu la dia pasal aku yang aku raas tu je yang patut aku bagitau.hehe.Tapi sorry la aku tak tag siapa2 laa.Boring kan aku nihhh hehe Bukan apa aku macam malas la kannn hehe So kita enjoy!

3 comments:

nini syuffina jalil said...

same ;)
saya pun ade sakit yg akn effect bile saya mgndung kelak
strong bebeh ! )

NS said...

yeah!sama2 kuat ye yayangg :))

rai said...

haha bedah2 . mmg pasni aku panggil kau bedah la kan . no more mira .

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)