Tuesday, May 3, 2011

EMPAT dihati

Assalammualaikum

Haishh.Aku join jugak contest ni yeee Macam malas tau nak join tapi sebab cik Ryeha tersayang yang tag aku so dengan seikhlasnya saya akan tunaikan. First time woi masuk contest camni wei!Tak ke gempak namanya tuuu.hehe. Tapi bolehkan kalau aku taknak tag siapa2 lagi?kan kan kan :)

Soalan bermula :

Empat perkara describe about me
:) Happy go lucky
:) Pendengar yang setia
:) Suka buat orang ketawa
:) A little bit hot temper.hehe

Empat nama manja(tak boleh blah nama manja.hikhik)
:) Kakak-Family panggil
:) Dot-dulu family je panggil tapi sekarang semua kerabat uitm pun panggil ==''
:) Bedah-nenek panggil sebab dia kata nama tu cute untuk aku tapi aku tak sukeeeeeeeeeeee ==''
:) Aida-kerabat aku je yang panggil dan aku suke nama ni berbanding nama mira eeeeuuuwww! hehe

Empat perkara baik yang saya buat hari ni(susah jugak nak cari ni.Bukan hari2 aku buat benda baik.hehe)
:) Belikan kek untuk birthday mama. I LOVE YOU MUM!
:) Kemas rumah yang memang hari2 aku buat. Rajinkan aku hehe
:) Nangis tengok cerita pasal budak kurang upaya.(baik jugak ni kan.hehe)
:) Tak menyusahkan ayah untuk hantar saya ke mana2.(loncat2 ayah aku.hehe)

Empat tempat yang nak sangat saya pergi
:) Of course la nak pergi Mekah nak bawa my whole family tunaikan haji dan umrah guna duit aku sendiri.
:) Paris!OMG its so cool mannnnnnnn
:) Semua tempat yang ada air terjun.wuuuu best siaaaaaaaaa
:) Rumah orang2 tua.Nak rapat dan kenal diorang.

Empat benda wajib bawa kalau keluar
:) Duit
:) Ic
:) Phone
:) Atm Card

Empat perkara terakhir yang saya buat sebelum join contest menarik ini.
:) Tengok tv ler.
:) makan
:) stalker fb orang.hehe
:) menjerit macam nak mati sebab tengok orang hensem yang ramai kat video klip k-pop.hehe


Empat orang yang saya paling saya kat dunia ni.(tak boleh banyak lagi.aku sayang ramai orang ni)
:) Mama dan ayah.Adik2 dan abang. --LOVE FOREVER-
:) Kawan2 yang selalu menceriakan hati.
:) Of course untuk my future husband BRUNO MARS hehe
:) Hadiah yang diberikan dari insan yang pernah aku sayang :)


Empat ragam manusia yang aku jumpa hari ni.
:) Cakap tak serupa bikin
:) Tak bersyukur dengan apa yang dimiliki
:) Merendahkan orang lain
:) perasan!


Empat misi yang perlu aku capai tahun ni
:) DEKAN!
:) Kuruskan badan.(Tak suka part ni. =='')
:) Belajar masak.(Tak suka part ni jugak =='')
:) Buat mama dan ayah bangga dengan aku


Empat habit buruk saya
:) Suka gigit kuku
:) Kadang2 dress up ala kadar sangat sampai ada orang nak tolong aku dress up kan diri aku ni tapi itu la aku hehe.
:) Tahap ego yang melampau.(camne nak ubah ek =='')
:) Suka buat andaian.(camne nak ubah nihhhhhhhhhhh)


Empat perkara yang saya fobia
:) Lipas dan Cicak eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!
:) Jalan raya
:) Cinta
:) Gelap


Empat sebab join contest ni
:) Ikutkan je Cik Ryeha nihh
:) Mengisi masa lapang
:) Macam menarik
:) tak pernah masuk contest


Sooooooooo aku da jawab semua soalan nihhhhhh hehe tapi aku tak la nak tag orang. Yelaaaa follower pun ciput kan ni pun first time aku masuk kannnnn So aku enjoy jawab soalan ni semua sampai kadang2 fikir dua tiga sepuluh kali nak jawab.hehe. Anyway,thanks for the tagging :)

1 comment:

NS said...

hehe :) malu laaa ehehh erkk

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)