Thursday, April 21, 2011

SHOWDOWN 2011 MEMANG GEMPAK!!


Assalammualaikum

Helloooooooooo.Nampak tak banner atas nihh hehe actually aku da lama nak tengok showdown ni dan semalam baru la dapat tengok full. Yela kan duduk hostel kannn hehe Satu program realiti tv pasal tarian yang mcm hip hop,break dance,shuffle dan sewaktu dengannya laaa. Best gile dan masa tengok tu memang nak ternganga je mulut aku ni. Diorang terror sangat laa. Aku suka part yang battle tu pehhh memang best sangat dan aku rasa kalau aku ada kat tempat tu mau menjerit aku tengok.HAHA  

Memang aku minat tengok show macam ni sebab unik plus tak semua boleh buat macam apa yang diorang tari kan tuu. Memang awesome mannnnnnn! hehe Menarik pasal semalam. Pemilihan untuk ke peringkat yang tinggi macam lepas audition tu about 34 team terpilih untuk bersaing malam tadi. Then, 22 team pun da dipilih malam tadi untuk ke peringkat yang seterusnya. 

Aku suka WTO CREW, JB BREAKER CREW yang ada budak kecik comel yang hebat menariiii dan WA GILER CREW. Diorang memang awesomeeeeeeee hehe Takkan miss la tengok diorang nanti hee tapi aku tak suka team BORNEO CREW sebab diorang ni tak best dan aku tak suka cara diorang tarik Toki dari team WTO  masuk team diorang. Mana boleh macam tu bhai. Tak gentle la masuk senyap2 tak bagitau team kau toki oii. Bayangkan r diorang ingat toki ni tak boleh practice sama dengan diorang sebab bercuti dengan family tiba2 sorang ahli diorang ni bukak facebook dan tengok toki ni da join team BORNEO ni. Booo toki back stabber. At least bagitau la awal2 takde la diorang sesak nak cari lain. Apa2 pun WTO da dapat masuk juge dan diorang memang awesomeeeeeeee.  BOOOO TO BORNEO 

So korang tak tengok memang rugi. Hari rabu 9.30 malam dan ulangan dia jumaat pukul 11.45 malam.Cuba la tengok gerenti korang takkan nak berganjak punyeeeeee :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)