Sunday, April 3, 2011

Saya Jatuh CINTA lagiiiiiiiiiii

Assalammualaikum.

Haaa..AAAARRRRGGGGHHHHHHHHHHH!!Nak pengsan kejap =.='
Jatuh cinta nihh.Macam mana nihh.Bagaimana nihh.Apa macam nihh.Adooi!

Actually baru lepas tengok AF nihh.Then terminat kat sorang pelajar ni nama dia ERUL.Kening dia buat gua nak cair siaaaaaaaaaaaa =.='' Mana boleh macam tuu.hee.Boleh je kalau kita nak..hehe

Aku suka kening dia laaa.aawwww!bhahaha!Aku memang suka lelaki kening tebal cmtu atau dalam erti kata lain kening karpet.hehehehh.Seksi oohhhh.hahahah!

Dia dulu kumpulan EVO masa kat mentor jadi protege jaclyn victor then dia gerak solo pulak lepas aku dengar yang dia da tak sebulu dengan partner dia yang sorang lagi tuu.So maybe sebab tu kot dia masuk AF ni.Dia pon ada bagitau aku pasal nih.Kitorang memang rapat.Bhahahahahahah!TEGAK PERCAYA!hee..

Tengok la tu kening diaaaaaaa
Pengsan jap =.=''
hehe

Ni yang nak ada mood baik senyum simpul2 malu heee wee~~ takkan miss tengok si kening karpet nihh hee

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)