Friday, April 29, 2011

Gambar terbaik ialah gambar yang tidak diedit

Assalammualaikum

Apa khabar semua?Semoga sihat sentiasa dan dirahmati.Haishh esok paper last pun nak malas study kan aku ni.Satu hapak pun tak baca lagi nih.Da la esok paper yang AKU SUKA GILEE ==''

Ohh before I start,aku nak ucapkan thanks to umat Nabi Muhammad yang suka merendah2kan aku dan mengutuk aku dibelakang atau pun didepan.Thanks sangat sebab korang care pasal aku ==''

Tak cantik pun ada orang jealous keee
==''

Ohh tadi baru saja menjenguk blog someone yang penuh denagn kata2 meninggi diri dan bangga diri.Baru datang tempat orang da buat taik ye adik.Ohh its okay.Budak agas memang macam tu.Ingat la ada orang yang lagi cantik dan baik kat dunia ni.Jangan merendah2kan kelemahan orang.Tuhan boleh tarik bila2 masa je nikmat yang kau ada tu.

Kalau dah semua gambar diedit dengan menambah cahaya yang banyak untuk menambah keputihan muka yang lain dari warna badan baik tak payah kan.Jadi la natural.Baru orang boleh respect.Dan jadilah orang yang cantik dengan berakal.Gunakan nikmat akal yang Tuhan bagi tu selain berbangga dengan kecantikan yang tak seberapa tu.Baru datang tempat kecik ni kau da agas macam apa.Belum lagi jejak tempat yang gah.Aku nak tengok gak macam mana sikap kau bila da berada kat tempat besar nanti.

Tolong jangan mengutuk insan lain yang sama taraf dengan kau.Semua sama je.Semua manusia lemah dan ada kekurangan.Jangan sebab Tuhan bagi nikmat yang ciput kat kau tu kau canang satu dunia yang kau seorang je cantik even lebih cantik dari PUTERI DIYANA. ==''

Fikir-fikirkan dan selamat beramal :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)