Monday, March 14, 2011

Hikayat Merong Mahawangsa BEST GILE!

Assalammualaikum.Halo!Halo!sihat x semua?ok x hari ini?ambooi!hehe.Ok..best sangat tadi tengok cerita HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA.best ok..cair tengok merong tuu errr haha!best sangat mcm nk tengok banyak2 kali.hehe.Kisah percintaan Merong ngn Embok memang mantap walaupun kejap je part diorang tapi boleh nampak la yang Merong ni memang setia n romantik.aawww!Merong ni memang hebat n tahu semua perkara.Tengok dia lawan,pehhh cair la seyyy.hee.Badan dia sangat berketul2 you olls...haha!Aku memang gilakan dia sekarang nih.haha!rambut serabai pon still hensem n macho la siaaa hahaha!Kan best kalau dapat lelaki mcm tu.Gagah,boleh lindungi aku,setia,haishh.So sekarang Merong jadi lelaki idaman guaaa hahaha!siapa berani rampas gua rembat r...hahahha!Sekarang pon da terminat ost filem tuu.SEDETIK LEBIH.haaa apa lagii,cari la lagu tuu n cepat2 g tengok cerita tuu.Memang mantap!


Bila aku tengok cerita pasal pasangan yang utuh cinta diorang kan aku mesti teringatkan dia.Dan aku tersenyum :) Sweet sangat..hehe.Kalau aku ada peluang aku mesti betulkan semuanya balik.Aku mesti jaga masa tu baik2.Kalau la aku ada peluang tu.Tapi,aku xnampak ada peluang.Ntah,mungkin perasaan tu boleh berubah bila2 kan.Aku tengok pasangan couple bahagia sweet comel curang xjujur tipu sesama sendiri salahkan keadaan menuduh sesama sendiri sikit2 gaduh marah sana sini tapi aku lebih senang SETIA :) Biarlah aku macam ni sampai masanya :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)