Wednesday, February 2, 2011

i'm not a supergirl honey :)

salah ke rendah diri??salah ke??
aku memang rendah diri.aku xpernah rasa diri aku hebat.lagi depan kawan2.aku punya kawan2 yg hebat.yg xsama ngn aku.diorang cantik.bijak.ramai peminat.diorng selalu mcm tu.selalu puji diri cantik dan comel.tapi aku yak.aku xbegitu.aku xcantik.aku xhebat mcm diorang.


xpayah la nk puji aku melambung.aku memang xcantik.kau sorang je cantik kat muka bumi nih.aku xhebat.seriously!aku memang xcantik.xpayah nk jaga hati aku.xpayah nk menipu diri kau sendiri.aku memang xcantik.aku bukan saja merendah diri xbertempat tapi tu memang kenyataan.tolong la faham.faham keadaan aku.aku xminta dipuji.aku xheran dengan semua tu.
tolong jangan paksa aku buat benda yg aku xbersedia.tolong lah.aku perlu banyak masa untuk bersedia.aku xyakin.


ye.memang aku xyakin dengan diri sendiri.sebab aku xsempurna dimata orang.aku xcantik ok.rupa xde kalau nk dibandingkan dengan perempuan lain.aku memang kurang keyakinan diri.memang itu aku.aku terlalu merendah diri.memang itu aku.sebab aku belum buat yg terbaik untuk ibu bapa aku.belum tahap membanggakan diorang.sebab tu keyakinan xde dalam diri ni.


aku bersyukur ada kawan yg sentiasa menyokong walau apa pun aku lakukan.dia sentiasa memberi kata2 semangat.kitorang kenal xlama tapi kitorang memang serasi.dia kawan rpat di mana2.susah senang dia ada.dia sentiasa ada.kalau pun 1 hari nanti aku ada bf,memang kawan aku ini yg aku dahulukan.dia sentiasa yakin kan aku.dia puji aku dan nyatakan sebab kenapa aku patut dipuji.mula2 memang aku ketawa terbahak2.tapi kini aku mula berfikir...


aku terlalu simple.sampai baju yg aku akan pakai pon orang boleh agak.kelakar bila diingatkan.aku terlalu simple.sebab aku rasa tu semua xpenting.dulu ketika bersama si dia.aku bukan begini.cara berpakaian aku memang lain.aku xsesimple mcm nih.tapi saat si dia pergi aku mula kurang.masa tu juga aku rasa simple itu lebih baik.mungkin korang rasa si dia memang beri impak besar dlm hidup aku kan..?memang.memang pon.memang besar.besar.sehingga aku jadi sesimple begini.sehingga hati ini kurang.sehingga aku xkuat untuk jalan sendiri.sehingga la dia datang menjadi teman.aku senang begini.dia berusaha meyakinkan aku.yakinkan aku.yakinkan aku.yakinkan aku.


memang aku berhak berubah.kembali ke diri aku yg asal.kembali bersemangat walaupun 1 hari nanti si dia kembali,aku lebih senang pilih dia.

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)