Tuesday, January 4, 2011

Heyy!

yeahh!kelas pertama da bemula..ok je laa..xla teruk ponn..huhu.hmm..sebenarnya bosan nih sebab cik hada ni tido cepat lak arini tinggalkan aku sorang2 nih..huhu.xpe2,nasib baik aku pandai berdikari..hehe..


aku kelas lain sem nih..so,rasa mcm budak baru la pulak..hahah!actually aku takut la nk bawak akaun nih.miss fairuz kata far150(akaun) normal 50% failed tapi xnormal 70% failed..huhu.takut la pulakk..grr.aku tengok ramai yg nk stop study cni,nk tinggalkan uitm jb..nape ek??korang korang jgn laa..huhu.aku pelik la sebab banyak muka yg aku xnmpak nih..mana korang??!huhu.


naik2 kampus jee,warga B201 mesti cari aku sebab nk mulakan bergosip..bhaha!seriously,rndu kat korang dohh!!huhu.nk balik la dorm kita tuu...huhu.rnduuuuuuuuuuuuuu :(


niat masih diteruskan..dekan dekan dekan..hee..go go go!


p/s:serious xde mood nk update.sorryy :(

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)