Friday, January 28, 2011

Aku pun ada perasaan KAWAN


hui!hui!hui!baru lepas nangis laa..huhu.lega dahh..hehe.ni haa..aku nk bagitau..aku xperfect y..aku xde la bagus sangat..tapi aku de perasaan gak..


tolong la jgn selfish.fikir lah perasaan orang lain.diorang2 pon  de perasaan ok kawan..diorang sayang kau..tolong la jaga hati kawan kau tu sikit..tau lak kau nk meradang bila sendiri kena tapi kau ada fikir bila kau buat orang..?kau xde fikir laa..tolong la jangan mcm budak2.mrajuk sne sni..aku muak!


jangan sebab masalah kau tu semua orang jadi mangsa tengkingan kau.pstu tau pulak cari kawan kau tu mintak pendapat.aku rasa kau punya masalah tu kecik je berbanding kawan kau nih.kau blom lagi terima masalah yg seberat aku nih.tapi kau da gelabah.npe wei??aku xde pon nk tengking2 xtentu pasal..nk xde mood tiba2.fikir sikit la.pakai otak.kalau aku da jumpa kawan kan,masalh pon da ilang lah.sebab diorang la penguat.ni sesuka ati kau je menengking orang.kau xtau kawan kau tu banyak bersabar dengan kau.tapi kau xhargai diorang.jangan sampai masa diorang hilang sabar,dengan kau kau diorang benci.diorang sayang kau.


aku memang da xde kesabaran dalam diri nih.selalu sangat mengalah ngn kau.aku try terima diri kau yg cmtu.tapi kau xpernah hargai.kau senang fikirkan hal sendiri tapi xfikir perasaan kawan kau.jangan tanya kenapa aku da xsemesra dulu ok..jangan tanya kenapa aku da lain..sebab aku da penat la wei nk jaga hati orang nih.sooo..lepas ni sorry kalau kata2 aku nanti menyakitkan hati kau.sebab memang tu patut aku treat kau dari duluu..


aku mcm xde perasaan nk kawan ngn kau lagi.aku da tawar hati.diorang ley lagi bersbar ngn sikap kau tu tapi bukan aku.aku bukan senang orang nk tengking sesuka hati.sorry!aku de perasaan.tahap kesabaran aku memang da mencapai maksimum nih.tolong la hargai kawan2 kau tuu.diorang sayangkan kau.


p/s:aku sayang kawan aku :')

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)