Thursday, January 27, 2011

Aku memang AKU

hey peeps!sihat x kalian?hee.harap2 sihat la ye x..hehe.ni haaa..nk cite sikit nih..akhir2 ni saya ni cepat sangat rasa tersentap kan..huhu.kenapa ek?sakit perempuan?bape banyak kali la nk sakit perempuan sangat kann..hehe.bukan tu laa..aku rse cam tahap kesabaran da semakin menurun kot..mcm da sampai mse aku nk wat hal sendiri or dalam erti kata lain,aku nk jadi selfish..bole?hehe.eh..suke ati aku la kann..hehe.


aku cuma nk kata la kt sni kan..xsemua hal aku,aku bole kongsi kat semua orang.bia la aku je yg tau..n jangan la paksa aku wat benda yg aku xsuka..sekali aku cakap xnk,memang bermakna xnak..xde talian hayat lagi..yeah!memang aku ni jenis yg xbape nk kisah la kan..jenis yg org nmpak cm xde perasaan or dalam erti kata lain,budak yg xpernah nk kecik ati.nanti nanti..aku pon manusia..aku memang ada perasaan tuu..penat kot aku nk jaga ati orang..tapi orang xpenah jaga ati aku..sampai ble??


tapi aku jenis yg xsuke la nk tunjuk kekecikkan ati aku nih..hehe.cume ble aku da kecik ati,aku da memang xley r nk jaga ati orang tuu..aku akan hembus sedap ati aku je la kan..soooo..jangan la marah ye!sebab marah ko je ko pk,marah aku ni xnk lak ko pk ye x..hehe.ble tahap kesabaran da sampai tahap maksimum,yg aku mampu buat ialah jauh kan diri jee..sebab aku takut la lau aku still nk jaga ati orang,nanti jadi gaduh lak..mcm2 aku keluarkan kangg..haaaa..ambooi..garangnyee..hehe.


xbole bergurau cakap..sebab aku memang bergurau kasar..tapi aku cuba hadkan la kan pada org yg tertentu..tapi sampai laki pon xdapat terima gurauan aku tu apa kes lak an..simple je kott..bhahaha!oh maybe..dia sakit perempuan gak kott..hahhaha!nvm.aku da xsuke kau dah. :)


p/s:susah nk puaskan ati sume org -.-



No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)