Friday, December 24, 2010

The true FRIEND!

semalam hari khamis malam jumaat aku telah pergi beronggeng bersama2 girls ku..hehe.kol 1.10 pagi baru saya sampai uma.sorry ea ayah...hehe.tapi ayah da xkisah la janji aku pandai jaga diri.


tengah duduk melepak2 timbul la satu cerita.pasal kawan mkn kawan.pasal kwn hipokrit.pasal kawan yg cemburu.kawan yg mengambil kesempatan.kawan aku yg dua ekor ni pernah kena mcm ni and they newly realise.sekarang pon diorang sentiasa careful la.takut jadi lagi kan.bagus la diorang da sedar.penat je aku terang kan.


aku pon heran laa..apa la yg korang dapat bila buat mcm tu.kesian doe kawan kau yg setia ni.yg jujur ni.tapi kau boleh amik kesempatan lak.adooi!da untung la ada kawan baik mcm tu,tapi kau ambil kesempatan pulak.kan da kantoi!sape susah??kau jugak kan..xpayah nk cemburu sangat dengan kehebatan kawan kau tuhh..semua manusia ada kelemahan dan kekurangan la wei.terima la diorang seadanya.jangan sebab tu kau canang satu kampung.adooi!kawan kau tu ada perasaan jugak.boleh kalau kau nak tegur tapi xpayah la nk depan orang.xsalah kalau kau tegur secara personal.seriously,kau memang memalukan kawan kau sendiri.bila kawan kau tu da xmcm dlu,da mcm jauh kan diri tahu pulak kau nk tanya aku kenapa.mana la aku tahu.kau tanya la kawan kau tu sendiri.dia boleh lagi kawan ngan kau lagi.kalau aku lah,memang da xnk lagi kawan ngn kau.kau kawan yg xthu di untung wei!


aku sayang kawan2 aku.kalau pilih bf ngn kawan.aku pilih kawan.aku memang xboleh la tengok kawan aku sendiri kena pijak cmtu sekali.memang aku da tahu semua tapi aku cuma bagi masa untuk dia tahu siapa kau sebenarnya.aku xsuka la hancurkan persahabatan orang so,aku senyap je la.xperlu la aku nk masuk campur hal org.xperlu la aku nk bukak cerita.tapi sekarang semua da jelas.semua helah da terbongkar la wei.xpayah aku nk cakap.xpayah aku nk beritau pon,memang Tuhan tu nk tunjuk.syukur Alhamdulillah kawan aku dua tu da sedar dan tahu da mcm mne nk nilai kawan yg betul.so,kepada dua orang tu,aku da lalui semua yg korang lalui.i've faced it my dear..sebab tu aku bukan aku yg dulu.dulu memang orang senang nk pijak pale aku tapi sekarang aku xmcm tu lagi.seribu kali orang buat baik,aku balas baik.tapi sekali aku buat jahat memang akan ada orang yg benci aku.please!lepas ni berhati2 ye kawan2 saya.jangan senang nk dipijak pale ok..


Love DOT =)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)