Thursday, December 30, 2010

Saya Bukan penunggu setia :)

Alamak!bosannye tunggu orang nih..benci!cepat la sampai,aku da penat tunggu nih.grr


ohh actually saya sedang tunggu cik Ain yg nak amik saya bawak g beronggeng..cepat cik Ain..saya da penat tunngu nih..hehe


tunggu??korang suka ke menunggu??aku memang xsuka.bole jadi gaduh tau..hhehe(garangnye dy nih).betul betul.aku xsuka menunggu.menanti.waiting.apa2 je la yg sewaktu dgnnya.hhee.lagi2 kalau baris panjang mse bli tiket movie..grrr.memang aku xsabar.kalau aku da nmpak barisan punya la pnjang mcm nk bli tiket bola sepak mlaysia lwan indon,aku xkan la beratur laa.xkan punya tunggu.sape yg beruntung sangat keluar ngn aku tuh,memang dia yg akan belikan..hehe.so sorryyy..senyum tikit :)


tunggu orng pon sama.xsuka jadi penunggu yg setia.xkira walau apa situasi sekalian pon.i'm not a perfect watchman.korang nk tau?selalunya aku buat semua perkara sebab nk gembirakan orang.nk orang nmpak kewujudan aku.nk orang tahu yg aku ni bersungguh2.aku buat untuk orang yg aku sayang.aku pon takut kalau benda tu menjadi and will hurt them.


tapi apa boleh buat.aku manusia la kawan..aku memang bukan seorang penyabar.kalau ada award untuk orang yg penyabar aku memang xtercalon.hhee.kadang2 mmg hangin bila org nk lebih2 dari aku.heyy!bagi la aku masa.xsemua benda aku boleh buat dalam satu masa.


So readers..quickly update your blog because i'm not a perfect patient :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)