Thursday, December 9, 2010

My truth Feeling

Haa..masa2 yg terluang aku cuma mampu berbloging jee..hehe
apa yg terlintas dalam pale nihh..sekarang nih akan aku luahkan kat post kali nihh..(poyo betul) =)


APA YANG JADI ADA HIKMAH =)
kita sebagai umat perlu tawakal n sabar..everything is gonna be okay..
especially to HADAHONEYLALA
kau KUAT
xde DIA pon KAU boleh HIDUP!
DIA xperlukan KAU?
xpe SAYANG..
ada ramai lagi PERLUKAN kau..
perjalanan kau masih JAUH
banyak kan KAU da tempuhi
ni baru PERMULAAN
KAU mesti TABAH!


sepanjang aku HIDUP nih
banyak yang AKU da lalui
SUSAH
SENANG
semua da dalam TANGAN
orang je yg XTAHU
aku mmg nmpak KUAT
tapi
TUHAN je tahu apa yg aku lalui SELAMA nih


hEY kAWAn!
AKU sangat2 hargai KEHADIRAN korang
tanpa KORANG siapa la AKU


AYAH MAMA
kakak BERUNTUNG dikurniakan IBUBAPA
satu hari nanti KAKAK mesti buat SESUATU
just SEE IT!

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)