Sunday, December 19, 2010

hey girl!

Kredit to the only my close friend.Hey!don't give up ok my gucci!you can do it.let people says what they want to say.trust yourself baby..


ni haa..kawan aku nih..sedang mngejar cita2 yg dia inginkan sangat.nmpak je mantap dia ni tapi selalu sangat xyakin sebab dia rasa xde orang nk bagi SUPPORT kt dia.come on babe,you know that you can stand on your own feet.xpe la diorang xsokong kau pon.aku ada lah!aku sentiasa sokong kau.kadang2 satu lagi berbaloi dari banyak kan.aku tahu kau boleh buat punya.


ye memang..masa kita susah ni la memang xde nye orang nk dekat.xde la orang nk hargai.xe orang nk bagi semangat.tapi makin ramai orang keji.orang benci.orang pandang sebelah mata je.wei,sampai bila kau nk layan kerenah diorang yg mcm tu.wake up girl!ada perkara lain lagi yg penting dari tuu.I've faced it baby..


aku percaya sangat.bila kau da senang nanti.kau da berjaya.masa tu memang ramai yg akan jadi KAWAN kau.masa tu gak yg selama ni mengeji kau juga akan menjadi sebahagian dari kawan kau tapi dia xkan berhenti mengeji wei.yg paling penting kau buat la MULUT diorang terus SENYAP.masa tu gak you will know who the true friends.


yang penting sekarang kau sabar.sabar tu memang berbaloi.trust me!kau akan dapat apa yang kau nak.doa la banyak2.aku sentiasa doakan kau.lantak je yg cakap2 kat belakang tuh.diorang xpernah ada kat tempat kau.yg penting sekarang you achieve what you want ok babeh! =)


YOU GO GIRL!

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)