Tuesday, December 28, 2010

Blog yg Menarik! =))

Ngee..lama tol rasanya xupdate kan..hee.bukan apa,sejak2 ni malas betul nk update but i really love to read someone blog nih.adik syaa and her lil sister adik marissa.awesome mann!hehe.sorry ye awk berdua saya promote jap..hee.they really cute mann!!comel sangatt3..hee.bila read blog diorang mmg happy la,best sangat tengok pic2 diorang yg mmg lovely interesting!hee.ok nk kurus mcm shaa and nk comel mcm adik dia marissa.mcm mne ek awk??hehehe.ok lepas ni post lagi pic banyak2 tauu,ada peminat setia ni mmg enjoy tengok..ngee =)


ok ok..blog seterusnya adalah..jeng jeng jeng..ni dy qamarul namanya..wee~xkenal pon tapi suke baca blo dia coz sempoi and colourfull..hee.ok sorry ye cik abang saya promote jap.hee.aku ni mmg la xyakin sgt bila laki ni wat blog.ada ke?ada yg rajin ke?ohh...rupanya ada laa..hee.sorry salah anggap.so,post tu selalu la yee..=)


blog seterusnya...Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau.Memang sempoi gile title blog dia.hee.opss!sorry jgn saman saya bila saya promote blog awk yee.bhahaha!aku suka cara dia sampaikan post dia lam blog dia.sempoi je.xde nk cover2 punyee.hee.HanisZalikha ni mmg awesome sangat plus interesting.ohh korang memang bole dpt apa2 je maklumat dlm blog dia nih.dia cantik laa..hee.nk sangat jadi cm dia.boleh x boleh x..hee.ok stop merepek miera!hee


lastly,saya sangat tertarik dengan tuan punya blog nih HydirIdris yg memang saya minat sejak dia kat anugerah..hee.peminat saja ok,xlebih.bhahah!his singaporean laa..and he is sooooo handsome mannnn!bhahahha!suara dia best gilerrr..i'm melting!help!help!bhahahah!


p/s:ada x yg suka blog saya nih.nmpak xmenarik kan -.-''

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)