Thursday, December 30, 2010

4-2

Ala ala ala...bersemangat nk post nih..hehe.Malaysia menang la!!!yippie!!horrayy!!hahahaha!ok miera jgn over.hehe.ok sekarang boleh tutup mulut penyokong indon yg jahat2 tuu.ohh actually sama2 hebat k..sama2 bagus laa..apa kurangnye indonesia tuu..main baik gak an..nak2 c riduan lipas kudung tuu..laju je..hehe


xkisah la apa orang nk kata lagi yg penting Malaysia da menang guys!tu je kan yg kte nk..so,bersyukur je k..Alhamdulillah xde apa2 jadi masa perlawanan tuu..ok i love khairul Fahmi!hehe.


so.lepas ni,jangan lagi memandang rendah pada kebolehan skuad kebangsaan nih..terus lah sokong diorang even diorang kalah satu ari nnti..kalau kita xsokong diorang sape lagi kan??ye x??jangan da menang puji melambung,bila kalah mengutuk pulak.jangan tau rakyat Malaysia.


sejak Malaysia da menang ni,ada juga mulut penyokong indon yg henti2 fitnah.kata kita menang sebab kita tipu..apa lagi diorang buat kann..memang diorang ni cakap2 kosong je..kata nk bunuh la,tembak la,coli laser la,tapi,semua nye xterjadi pon.diorang saja nk takutkan kita.nk lemahkan semangat pemain Malaysia.tapi,pemain kita sikit tu tak gentar ok..teruskan je dengan usaha korang tuu..hahahahahha!


Malaysia Boleh!!

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)