Thursday, November 25, 2010

Hahaha!

bru tdi aku tngok adik aku ni syarul,lyn kwn dy n ex gf kwn dy..kelakar serious!hahaha.
kuang asam btol bdak2 nihh..hahaha.syarul im ngn kwn dy n lam mse yg sme ngn ex gf kwn dy tuhh


syarul:lagi pe kau nk aku ckp??


razeef:kau ckp..u syg razeef x?


then adik aku pon tlg tye kan..bdak tu jwb..


syarul:dy jwb syg r..dy tye ko syg dy x..


razeef:hahaha!kau kte la yg aku syg dy cmne dy syg kat aku.hahaha


siap ley gelak2 lak..aku tngok perempun tu mmg frust laa..serious pnye bls tpi razeef ni cm ape jee..hahaha.


sblom tu dy de ckp nihh..


razeef:kau ckp la aku terpaksa putus..kau reka la pe2..


adik aku ni pon ngn ayt yg dramatik reka la 1 ayt..hahahaha


syarul:razeef kte dy terpaksa putus.dy syg kat u lgi..ari2 dy cite psal u kt skola.dy pon ngs mse terpaksa ckp i hate u..


then aku tngok perempuan tu rep..hahahha!mmg la frust btol..kecian aku tngok bdak perempun nihh..hahaha!


aku:da la rul..xbaik kau wat bdak ni cmnihh..


mmg aku pon gelak skli sbb bdak 2 ekor nihh..lau dpan mte mmg aku hagul je pale diorang..main2!hahaha
ala...lgipon diorang bdak2 lgi..bwu fom 4 kann..rilek2 dlu..xpyh nk serious sgt..hahaha!


TAPI SERIOUS KESIAN BUDAK PEREMPUAN TU KORANG BUAT!=)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)