Saturday, October 23, 2010

habis sem satu =(

habis satu sem
macam2 laa aku tempuh lam sem yg singkat nih
mesti rndu semua nti
huhu

cti sem
aku nk keje
xley la dok uma
dok sowg2
takot teringat kt dy je
aku nangis
xnk aku
so
aku nk keje n amik lesen

b201
mesti la aku rndu kat kowg
byk kot kenangan manis kita kan3
harap2 kita jmpe lgi nti k
jgn lupa aku!

hmm
aku pon tetap aku
macam2 rupanya aku tempuh slme aku hidop nihh
aku x matang??
mmg aku slalu brgelak ktwe
xpnah serius
tpi xsape tau ape yg aku lalui slme nihh
spe yg ckp aku x matang tuu
STOP LAH!
kau xtau cerita aku
kau xtau ape yg aku alami sejak aku kcik smpai skang
so xpyh la ckp aku xmatang n xtau erti kehidupan
cuma aku xsuka nk tunjuk2 kat orang yg mcm aku tau semua
aku xsuka..

ye
pintu hati aku da tertutup
rapat
bia la aku cmnih
dgn ape yg aku ade skang da cukup
bia la jodoh dtg sndri
aku rasa tu yg terbaikk
terima kasih kawan2
terima kasih ayah mama
terima kasih semua yg ada mse aku senag n susah
jasa kowang amat ku kenang

p/s: peace no war =)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)